CATHY PACIFIC 05.JPG  

 

26/09/2011

NN在港澳碼頭會合準備坐20:15的船到香港機場
20:15已是最後一班船雖然距離登機時間頗遠但為了減省轉地鐵的麻煩
我們情願早點到機場閒逛 閒坐 閒等~仲可以將行李直接由澳門托運到意大利tim~
第一次出遠門的我,竟然係碼頭都喊r20.gif  

好低能,仲要係NN面前,真係咩面都丟光了maggie馬仔.gif
其實我都吾知自己喊什麼。。。
最慘仲要懇求佢吾好將呢張件講俾d同事知。。。

 CATHY PACIFIC 06.jpg 

呢程船極度大浪已經令我地作嘔作悶…… 極度冇精神中….zzzZZZ麥拉風 056.gif

 

  
 CATHY PACIFIC 01.JPG  

 

CATHY PACIFIC 02.JPG  
等了又等, 終於可以上機了, 上機不久, CX送來不錯的飛機餐, 但我竟然食左兩啖飯就食吾落麥拉風009.gif  
haagenDazs雪糕都吸引吾到我淨係覺得好
sleepy…zzZZZ麥拉風020.gif    

 

CATHY PACIFIC 03.JPG  

杯雪糕就咁就落了NN肚了

 

 

本來07:50才到達的飛機比預期時間早左07:00就到左喇
經過Bergamo上空才到米蘭啊,是我們一會兒要去的第一個景點呢

CATHY PACIFIC 04.JPG  

 

晚典床典蓆困手困腳睡得很不安穩飛機早餐一樣食吾落
一下機已有一股想哭的衝動點解要揀個咁遠ge地方旅行喎
唸起10多天後又要坐咁耐飛機就很想大哭

 

 

然後我做了一件有生以來數一數二白痴的事

sd email去國泰問他們轉business class要補幾錢

我們回程機票想轉business class

那時候的我很天真,以為只要加3、4千元就可以upgrade

結果我記得那個回覆。。。對我來說是個天文數字

好像要2、3萬,哈哈哈,呆了

現在想起來真覺得超級白痴

不過可想而知當時我坐那10幾個小時坐得有多辛苦

才會下機後作出這個如此無腦的行為

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 


 

 

arrow
arrow

    Tiana 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()