意大利朱古力.jpg   

結束了近兩週的旅程對意大利的看法與當初確實有別
曾經見過有人在論壇post出種種對意大利的不滿

說當地人的服務如何差勁環境如何惡劣……

 


是的
我確實感受到,就在踏足意國的第一天....................

早上10點半到達下榻的Hotel Virgilio ( 酒店點評請看米蘭住宿★Hotel Virgilio )
我們友善地拿出booking voucher說明是訂了今晚的酒店雙人房一晚,
reception
的意大利伯伯先是自顧自的做自己的事,
過了約1分鐘,
才慢條斯理地拿起voucher看一眼,再看看掛在牆上的時鐘,
再將voucher丟回桌面,然後說了一句,「after 12 o’clock」

 


我想強調的是
全程佢連望都無望過我地一眼 5.gif  
,12點後先可以check in,這一點我是可以理解的

於是便詢問他可以先放低行李嗎??
呢位呀伯繼續低頭吾知搞乜然後手指指著他的1點鐘方向,
我想講戈度得間放爛床欄風扇的雜物房囉,shit米滷蛋.gif  

 


或者你尊貴的意國人真係非常歧視英文,

但如果你係咁高尚咁神聖不可侵犯ge你又何必開旅店呢
或者你應該指明只招待意大利同鄉咁咪吾會辛苦你要開金口打發我地囉,

真係火都黎……

 

 


晚夜我地遊覽完返酒店,入到房覺得又熱又焗
咪落黎問下佢,其實呢間野有冷氣ga喎,我地見到隔離房都有得開
又見到呢個呀伯,佢話very cold

(佢就真係cold, 大熱天時著住件冷衫咯...=.=)
跟住俾左把一睇就知爛的風扇俾我地...最衰吾記得影相
係80年代戈d舊風扇,仲要舖晒塵...拎上房插電試下...果然係吾work的

 

 

↓↓↓就係呢個呀伯↓↓↓

米蘭住宿 Hotel Virgilio013.jpg

 

↓↓↓發覺他和愛因斯坦有幾分相似↓↓↓s4_15.gif

愛因斯坦2 (2).jpg  

 

 

↓↓↓激死我,我要整亂你個頭↓↓↓4.gif  

愛因斯坦2 (1).jpg  

 

 

仲有就係去之前我sd左e-mail同佢地講
我地將會10點左右去check in, 如果方便的話, 有房間能否留給我地
等我地可以梳洗下先出去玩,

我知咁係吾岩規矩,但係都係想問一問je
仲問埋有冇風筒提供,因為佢website冇寫...
點知等左n世佢地都冇回覆, 好過份呀!!!!!


============================================================

另外, 米蘭貴為時尚之都, 踏出中央火車站的那股尿壓味麥拉風015.gif  
真係不同凡響

這就是意大利給我的第一印象, 頓時, 那憧憬幻滅得八八九九……

 

 

 

以上所寫兩點確實是客觀地將事實陳述出來
不得不否認我真的非常不滿,
不過,不能因此就一概而論說意大利人很差勁,
我亦有遇到好心相助的路人,
而剛提及的那間酒店,執房的一位姨姨雖然不懂英語,
但也挺熱心助人的,
仲有在佛羅倫斯下榻的民宿也服務不錯呢~
所以我想,個人的問題吧~

 

============================================================
意大利始於是個古都
, 所以愛她的世遺景點, 就要接納她整個城市都是那樣的古舊,
千萬不要將她與日本相比
, 儘管她整體旅遊配套日本千萬倍,
但她的景點特色卻是日本所沒有的,
鬥獸場的宏大, 比薩斜塔的缺陷美,
大教堂的壯觀, 梵蒂岡博物館的目不暇給
,
登頂的那份滿足感, 一整遍橙色瓦片低樓的景致, 水鄉的浪漫華麗
,
這是任何地方都不能媲美的,
震撼而細膩的建築雕塑, 充滿藝術氣息的街頭,
宗教信念的根蒂, 遺留千年的古蹟,
是今趟旅程所感受和觀看到的,

有人說,

意大利這個地方,不會令你考慮要不要再來,

而是考慮要再來幾多次!

 

而我得出來的結論是---


『意大利這個地方, 總該來一次的』麥拉風034.gif

arrow
arrow

    Tiana 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()