close

 ROMA 羅馬15.JPG  

05/10/2011(Wed.)
 
ROMA 羅馬 路線圖.jpg
羅馬最後一天的行程, 首先係坐70號巴士去到上圖有架巴士戈個位落車
之後行去鮮花市集睇野, 再去威尼斯廣場, 古羅馬市集, 到最後的主角---鬥獸場
啡色框框的係食肆區, 戈度有好多各式各樣的意大利餐廳^^
真言之口同埋鎖匙洞最後冇去到~

好~~~出發!!!!  
 
羅馬Termini火車站旁的70號巴士站,在google map實景圖cap下來的,因為當時趕上車沒時間拍照~
ROMA BUS 70
 
70號巴士路線圖
 
ROMA BUS 70_
 
羅馬的巴士路線查詢網址:

ROMA 羅馬01.JPG  

係坐霸王車=v=嘿嘿, 因為一去到巴士站就見到想搭戈部車,
又未到有飛賣的書報攤, 咪爬左上車先算咯, 根據我地多日的經驗,
d cheap cheap大眾運輸係冇人檢票,
冇皇管的~
吾理了, 檢到咪扮吾識囉, 我們是這樣打算的, 哈哈,
怪只怪ROMA PASS sold out, 我地都吾想ga^^



Corso Vittorio Emanuele II下車, 經過San’t Andrea della Valle教堂, 裡面都幾靚ga~
 ROMA 羅馬08.JPG  ROMA 羅馬02.JPG



經過教堂後左轉就去到鮮花廣場
 
ROMA 羅馬 Piazza Campo dei Fiori 鮮花市集 鮮花廣場 03.JPG
 
ROMA 羅馬 Piazza Campo dei Fiori 鮮花市集 鮮花廣場  04.JPG
 
 ROMA 羅馬 Piazza Campo dei Fiori 鮮花市集 鮮花廣場 05.JPG
 
 
 
  

呢個真係賣雜貨加蔬果的市集, 呢度的市集實在乾淨過澳門的街市太多了

ROMA 羅馬 Piazza Campo dei Fiori 鮮花市集 鮮花廣場 06.JPG

 

 

蔬菜又好新鮮, 仲有好多不知名品種tim

ROMA 羅馬 Piazza Campo dei Fiori 鮮花市集 鮮花廣場 07.JPG

 

 

可惜我地黎羅馬撞吾正星期日, 旅遊書介紹過星期日的古董市集,
多好多古靈精怪的東西, 好似比較吸引, 不過從好的方面唸,
咁樣可能避過一場血災呢XP, 慳返一筆, hehe

沿路行返轉頭去到威尼斯廣場Piazza Venezia, 一影呢d相就感到偏光鏡的重要性
猛烈的太陽底下所有相片除了過暴還是過暴只怪我條頸不願被重重的單反折磨十多天
不過半專業級其實要影得冇咁過度暴光也是有一點兒技巧的, 只是艷陽掛在頭頂, 我都冇閒情逸緻去慢慢調較~
ROMA 羅馬 Piazza Venezia 威尼斯廣場 09.JPG  

 


呢個廣場其實影相幾靚ga, 草地很綠, 好想行埋去同佢近距離影下相, 可惜, 我很怕曬……

經過呢個廣場背面條大馬路行去,

遠遠看到鬥獸場, 好似海市蜃樓一樣咁夢幻定係我曬到眼都矇晒呢……

ROMA 羅馬12.JPG  



右手邊就係古羅馬市集Foro Romano, 超及無敵大廢墟

ROMA 羅馬 Foro Romano 古羅馬市集 21.JPG  
 
ROMA 羅馬 Foro Romano 古羅馬市集 11.JPG  
 
ROMA 羅馬13.JPG

鬥獸場€12的門票係包埋呢個大廢墟入場費的, 不過, 要我落去暴走嗎?
太陽伯伯力勸我吾好傻仔了, 哈哈,

 

其實我有一刻想連鬥獸場都吾入去,
慳返€12係出面影相算了, 裡面不也是一片廢墟=.=”
而且重點是真的很曬……最後當然都有入去啦, 一場黎到,
而且撞正吾算多人排隊, 本來ROMA PASS包入場卷仲要免排隊ga, 提起就無明火起!!

   


, 鬥獸場Colosseo, 終於來到了, 好感動~~

 

ROMA 羅馬14.JPG

 


ROMA 羅馬 Colosseo 鬥獸場 競技場 22.JPG  

 

呢片綠綠草地又係吾俾踩ga, 我地影左N咁多張相,
收起tripod拍拍羅柚走人的時候見到有食蕉哥哥黎趕人先知~
ROMA 羅馬 Colosseo 鬥獸場 競技場 23.JPG ROMA 羅馬16.JPG  

其實都吾少人, 不過起碼未排到出鬥獸場外, 仲可以遮下蔭~

ROMA 羅馬 Colosseo 鬥獸場 競技場 17.JPG  
 
 
d人的ROMA PASS到底係何時何地買ga???
ROMA 羅馬 Colosseo 鬥獸場 競技場 18.JPG  
 

鬥獸場內部, , 好大好壯觀呀~真係好難想像呢度以前係怪獸同埋人撕殺的地方呢!
睇下本小姐已經曬成85% chocolate, orz……….
ROMA 羅馬 Colosseo 鬥獸場 競技場 25.JPG  
 
ROMA 羅馬 Colosseo 鬥獸場 競技場 19.JPG
 
 
ROMA 羅馬 Colosseo 鬥獸場 競技場 24.JPG
 
 
ROMA 羅馬 Colosseo 鬥獸場 競技場 26.JPG  
 


行完呢個羅馬必到的最後景點後, 我地已經被蒸乾得七七八八

連凱旋門都只遠觀算了
ROMA 羅馬 Colosseo 鬥獸場 競技場 27.JPG  
 


快快找地方填飽個肚, 按照原定計劃, 我地仲要去真言之口同埋鎖匙洞的,
不過……在紫外線指數爆燈的情況底下, 我們一致放棄了,
還是坐地鐵回住處附近, 食下雪糕, 行下街好了
(想知鎖匙洞係咩黎??click去窮遊網睇睇啦→鎖匙洞 )


就這樣完成了羅馬的旅程
, 雖然困難重重,
但最後重要的必遊的我們都到過了
, 都算對得住自己啦
~
第二朝收拾細軟, 臨別依依, 我同NN
要返米蘭了
 ROMA 羅馬20.JPG  
當我地兩個一臉不捨咁回頭時
見到ge竟然係S小姐和K小姐大搖大擺, 瀟灑萬分的背影
太過份
 
 
arrow
arrow

    Tiana 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()